3 från idag

 
Idag har jag jobbat som sagt, gick finemang men har typ känt mig sjuk, usch och fy. Haft huvudvärk, ont i magen som faan och mått illa. Tror jag drabbats av en parasit

1. Åt räksallad till middag, med skagenröra och avokado. Så jävulskt gott. Skagenröra är typ det bästa som finns kanske. Mögelost hade jag också i men det var nog lite ÖK (överkurs). Blev skitäckligt så spottade ut det

2. Efter middagen gjorde jag mig klar för bowling med gänget. Klädde mig i en ny collagetröja. Vad gjorde jag innan jag upptäckte collagetröjorna?? Lätt det bästa plagget. Denna är jättefin med silvertryck. Hade också ett halsband som jag glömt att jag köpt så det blev ju en kul överrasskning. Detta matchade jag med förbannat slappa byxor..

3. BOWLING!!! Bowling börjar bli kul och vi är alltid där. Det föredetta festgänget som festade varje helg har börjat bowla? I julklapp ska jag önska mig nytt bowlingklot med matchande sko. Nej jag skoja aldrig i livet.


Kom hem till isak för ett tag sedan och har försökt läsa ikapp alla bloggar jag missar heela tiden, ligger alltid efter!! Nu har jag inte tid att läsa mer för klockan tickar iväg och vi båda ska upp och jobba imorrn. Peace out. Det där var första och sista gången jag skrev sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback