you are my love

Idag vaknade jag upp bredvid min älskling. Han var inte så arg på mig som han brukar vara pga. morgonhumör från djävulen, men så det var ju skönt. Jag hade tänkt tvinga honom på stranden (han säger att han hata stranden) men det börja ju fan spöregna. Vi åt iallafall lunch på schtan istället och lyssnade på en kristen gubbe som sjöng (mot vår vilja).


Sen skulle han iväg och jobba och då släppte han av mig i min lya. Har duschat, sminkat mig och sett Kardashians. Jag älskar att sminka mig, tycker det är jättekul. En avslappnande stund i vardagen och jag måste alltid se en serie medans så det är nog mest därför det är kul.



Här är vi idag ? du är den bästaste och finaste jag vet. BTW hur tror ni våra barn skulle se ut??:) Jag vet iallafall att dom skulle ha långa ögonfransar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback