vitbergsbadet

 
Den här dagen har jag spenderat på vitbergsbadet i Skellefteå med my lovely boyfriend, emma, wille eve sara och chrille. Vi har solat och badat och druckit pinacolada-drinkar. Vi laddar upp lite inför utlandet, fast då kommer vi istället ligga på en vit strand istället för en knottrig botten, ni vet vad jag menar.........

Nu är jag iallfall just hemkommen, ska duscha och packa min kappsäck som jag ska ha med till utlandet. Jag ska bara ha med mig en kappsäck med pass, pengar och ppiller så det går nog fort att packa. Skoja. Jag har jättedåliga skämt på den här bloggen och jag måste alltid skriva när jag skojar säger min mamma och då blir det bara ännu värre. Nu drar jag hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback