tips

 
Tänkte bara tipsa om den här toppen, löve it. Den sitter så himla snyggt och passar ju fan till allt. Köpte en ljusgrå men vill ha fler, finns i massa färger! Men ljusgrå är så fint till ljust hår och till vit byxa!!!! Man kan även ha den på myskvällar till en mjukisbyxa eller på fest med snyggt halsband, som pinglan på bilden. Vill ha halsbandet btw!! finns det på gina??
 
Jag undrar om denna kommer bli en ny favorit, som ett linne från gina som jag älskar pga. passformen. Köpte det sommaren 2010 och jag använder det fortfarande. Tyvärr har man börjat se att de har några år på nacken... man kan ändå inte slänga det!!

 
Detta linne jag talar om!  Önskar gina fick in det igen!!! Men hur sjukt är det inte att jag har en bild på ett linne som jag köpte för två år sedan? allt tack vare den här jävla bloggen som nyss fyllde 5 år. Gissa hur mycket bilder jag har på min dator... ganska många tusen. Nu måste jag skynda duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback