svar till min söta läsare Elin

Anonym Om: suntan

Hur hittade ni resan till magaluf:)? Var ska ni åka ifrån och hur mycket kostade den? Visst var det sista minuten? Vill också faraa!!!

Här ska vi bo och här i poolen ska jag bada och flyta på en madrass

 

Svar: Vi hittade resan till Magge på Ving.se skulle jag tro, vi bara kikade runt på alla rese-hemsidor tills vi hitta nån bra! Vi hitta den typ direkt för vi visste när vi ville åka och var vi ville. Vi åker från Stockholm och den kostade 5050 kr / person. Fast då måste vi ju som sagt åka från Stocke så det blir ju några hundra till. Och jag tror det var sista minuten! Eller vet ej har inte så bra koll hehe.

Idag är det bara 1 vecka och 6 dagar kvar wooop woop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback