sol i furunäs




Här ska jag lägga mig nu och stanna all day long. Måste kämpa på med brännan... sommaren är snart över och jag vill inte vara blekaste tjejen på stranden i Magge. Ett problem har jag dock, jag blir så jävla rastlös. Hur kul är det att bara ligga?? Och väntar på att få färg?? Skittråkigt om ni frågar mig. Men jag kanske ska börja läsa bok. Jag har två nya böcker "skamfläck, den fristående uppföljaren till 14 år till salu" och "hungerspelen". Ska bli skitkul att läsa båda då jag älskar att läsa bok. Men vet inte om jag ska börja läsa för då kommer jag inte ha nåt att läsa i magge?? Eller så köper jag en till bok hihi. MVH bokälskaren Sandra. Nu när jag är arbetslös ska jag läsa jättemycket böcker för det kommer man aldrig ha tid med i framtiden när man ska jobba och ha ungar. Nu ska jag läsa hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback