sjuk och vill vara en blodigel


Ola amigos. Jag är fortfarande en sjukling. Känns som jag har en dimma i hjärnan, är trött hela jävla tiden. Vaknade med Isak och vi hann bara ha en långsovmorgon och äta soppa VS billys och chips (gissa vem som åt vad) innan han skulle iväg och jobba. Så nu är jag hemma, ensam för första gången på typ 12 dagar. Trivs är det sista jag gör.... Jag har präglats i Isak, ni vet som Jacob blir i Bellas barn. Jättejobbigt för jag saknar och längtar efter honom direkt vi har skiljts åt. Och speciellt när jag är sjuk vill jag bara mysa och kramas med honom. Tyvärr vill inte han samma då han inte vill smittas.. och nu är han och jobbar.... Ibland önskar jag att jag var en blodigel. Då hade jag kunnat vara med honom hela tiden utan att vara i vägen. Fast om jag var en blodigel hade han kanske inte velat vara ihop med mig.

Nu ska jag antingen sova eller visa er bilderna från magge!! Okej jag visar några bilder sen sova låter det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback