Shoppar du mer så lever du längre

Paris Hiltons nya parfym!! Luktar smaskens, älskar paris parfym och själva paris. Fast synd att hon har så stora fötter det är inte så fint. Annars så har dom 20% på alla parfymer på KICKS!! värt

Jag har blivit bältes-beroende. Nu kommer vi till mitt stora sko-dilemma och ni måste hjälpa mig. Dom här över Är jävligt balla och coola och trendiga. Men frågan är ju hur mycket jag riktigt kommer använda dom???? Va tror ni
Detta är andra paret sko jag köpte, vagabonds nya. Jag har ju dom här fast modellen från 2011 och jag gillar 2012 så jävla mycket mer. Men dom kostar ju ändå 1099kr så faaan. Men dom passar ju till allt & går alltid att använda i både ur och skur. Och frågan är om jag kommer kunna leva med mina gamla när jag vet att det finns ett par som är snäppet snyggare? 

Vad ska jag göra kan ni hjälpa mig? (med ni menar jag inte du mamma för jag vet att du vill att jag ska lämna tillbaka allt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback