redo för resedag


Heeeeej här är jag - redo för resa. Har typ packat allt nu hoppas jag ta mig faan. Förutom tandborste. Ska åka till flygplatsen på en timma, måste ju tyvärr åka själv för jag var ute i lite väl sen tid för att köpa flygbiljetter hehe. Men ska nog gå fint ändå. Är jävligt trött så hoppas jag kan sova... fast sova på flygplan brukar inte vara min grej.

Jaja sen går planet kl 19 till magaluf så det blir en heldag på Arlanda. Kommer bli spännande..... Jaja fan vad taggad jag är på komma till sol och värme wiho!!!!!! Speciellt nu när jag vägde mig och insåg att jag inte gått upp i vikt. Jag tror alltid att jag gått upp i vikt, skitjobbigt. Fast undra hur mycket jag kommer gå upp denna vecka fylld med alkohol............... önskar jag var en sån som kunde äta vad som helst. Kanske i ett annat liv!

Jajajaja nu ska jag checka väskan en sista gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback