myskväll

Idag har det minst sagt varit en hektisk dag på jobbet... och hatar att jobba 12 - 21 som sagt... Morgondagen kommer se likadan ut och jag gruvar mig. Fast gruvar mig ännu mer för att det är min sista dag och sen kan jag lägga mig själv i kategorin "arbetslöst "

Iallafall!!! Efter jobbet for jag hem till Sarisen där resten av kompisskaran befann sig. Vi hängde ute på saras nyinglasade altan hehe. Kul att ni får veta om Saras renoveringar här på bloggen. Det var iallafall jättemysigt!!! Efter ett tag hoppade vi i poolen och det var så himla skönt, blev varm in i hjärtat och själen. Älskar att bada med kompisar!!! När vi höll på brännas upp gick vi upp på altan igen och såg skräckfilm. Var så mysigt att efter ett bad ta på sig mjukiskläder, lägga sig i emmas knä och bli struken på håret. En jävligt bra kväll har jag haft.

Nu ska jag se lite Kardashians och sen vika in årorna så jag är redo för en ny arbetsdag. Saknar dock min lilla Isse så jag sprängs.......... jaja Ses imorrn my lttle hearts

 
Mina fina tjejer på mysiga altanen med chips och saras mammas dipp. Love you girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback