Lördag - En rolig dag för er andra

Hej hej. Igårkväll jobbade jag som sagt när det var nelly på mollys om ni missat det...................... Men sen mötte jag upp mina tjejer på subway för att höra om kvällen.... åhhhhhhhhhhhh så avis jag blev. Och sen klättrade den största spindeln jag sett på mig. Och dessutom bokade jag flyg igårkväll och det var slut det jag skulle åka med... så måste sitta själv på arlanda i några timmar. Just nu känns det som mitt liv är jävligt dåligt. Och nu när jag skriver det känns det ännu jävligare, jag ska försöka tänka positivt.


För iallafall så efter en snabb chatch up med tjejerna for jag till den finaste killen i galaxen. Jag kom nyss hem därifrån, redo för att jobba..... naaat. Inte redo men jobba ska jag göra. 12-20.30 och ta mig faan vad jag hatar det passet, man hinner ju knappt göra nåt annat än jobba på hela dagen??
 
 
Bjuder på dom här bilderna, imorgon är det exakt ett år sedan dom togs.... fyfan vad fort tiden går, jag blir livrädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback