Kim ? Chris&Sandra ? Isak

 
Imorse krigade jag mig upp vid 10, trött som ett as. Men vill inte sova bort dagen tyvärr för det är något jag verkligen hatar. Går mycket hellre och sover tidigt och vaknar tidigt, så har det alltid varit. Som ung gillade jag att kliva upp vid 5, halv 6-snåret. Det var alltid så kul och harmoniskt att vara vaken då. TILLS mina föräldrar satte timer på teven så jag inte kunde slå på den.......

Iallafall så har jag ätit omelett som vanligt, den var inte så god för jag råkade hälla i 27kg svartpeppar, den var dessutom väldigt lite malen så jag dog nästan av all peppar. Men men medans så såg jag Kim Kardashians bröllop och grinade litegrann. Jag vet inte när faan jag blivit såhär bröllops-beroende. Har alltid sagt att jag aldrig ska gifta mig och aldrig ha barn men nu är giftermål allt jag vill tänka på....  Skulle vilja ha något liknande och i samma prisklass som Kims:) Ska höra med Isak om han kan spara några rönnskärslöner så vi kan gifta oss inom snar framtid. Annars så fick jag en uppenbarelse på Kims bröllop (ja jag var där), ATT BRUCE's SON ÄR BRODY JENNER, FRÅN THE HILLS??? Ni kanske inte vet vem men jag fick iallafall en chock och jag skriver det här så jag kan kolla tillbaka om 10 år och komma ihåg att det är hans son. Sån information är viktig att veta.

Idag ska jag städa mitt rum, det är kaos. Och gå med ebba, kanske i skogen men jag är rädd att björnar och ormar blir aggresiva så här års. Dom letar väll bo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback