Kendall

Jag har blivit besatt av the Kardashian-family. Jag älskar dom alla och jag skulle verkligen vilja vara en medlem i deras familj. Alla är roliga, snygga och rika. Min besatthet har gått lite för långt för ganska ofta sitter jag och googlar på dom alla. Just nu googlar jag på lilla Kendall som inte är så liten längre. Håller på att se sjätte säsongen nu och hon har blivit en så vacker och fin kvinna. Kolla bara

 
Så himla vacker. Jag önskar verkligen att jag hade mörka ögon för det är så jääävla snyggt. I nutid är det inte lika bra att vara blond och blåögd, det var mer på Hitlers tid som man hade förmåner om man var en äkta arier.... jag skulle gärna vilja ha lite armeniska pigment i dessa tider.

Nu ska jag se ett avsnitt och sen göra mat innan jag åker iväg to work
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback