Jeans och virkat

 
Såhär har jag gått klädd idag. Jeansskjortan är typ 2 år gammal och jag har aldrig använt den. Köpte den under min tjockaste period i livet men den funkar ju endå!! Gillar jeans + virkat-kombo. Fast helst jeans uppe och virkat nere, mycket finare än tvärt om hehe. Skulle iallafall behöva en ny jeansskjorta faktiskt


JAJA slutpratat om min klädsel. Idag har jag haft en så himla bra dag. Mötte upp Emma, Evelina, Sara och william på stan för en lunch. Sen gick jag, eve och emma på en lite shoppingrunda. Efter den åkte jag och emmawi till solbacken för att träffa emmap och luncha på waynes. Vi avslutade dagen med ännu en shoppingrunda fast denna gång på solbackens butiker.

Har nyss kommit hem och har däckat i sängen men ska ta tag i mitt liv och laga nån middag!! Sen får vi se vad det blir för äventyr ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback