Igår

 
Igår fortsatte jag kvällen med min lilla stjärna Emma P Pehrsson och även Isse och hans polare. När klockan var slagen fick jag även somna i världens bästa famn ? Imorse var det dock inte så kul då jag var tvungen att kliva upp för att skjutsa pappa. Själv är jag LEEEDIG och lyckades somna efter jag skjutsat honom och nu har jag nyss vaknat och äter frukost. Jag älskar att äta frukost, morgonstund har guld i mun är ett jävligt bra ordspråk. Älskar det för jag är alltid så jävla hungrig att jag mår illa, äter en god omelett, dricker fun light och sen avslutar jag det hela med en kopp kaffe. Till detta MÅSTE jag se nånting på datorn, helt stört men ser jag ingenting kan jag inte äta, jag blir så jävla rastlös och de är inge kul.

NÄ nu ska jag dricka kaffet sen duscha och kicka igång denna daaag!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback