Hola Amiga

 
Igårkväll blev det bio med ligan (Emmawi, EvelinaWa, WilliamBe, EmmaPE och Signeschon). Jag såg ut såhär + pälsväst. Sjukt att för några dagar sedan svettades jag ihjäl i bikini och nu fryser man i päls. Jaja vi såg iallafall Batman och nog var den bra nog fast jag har inte sett nån batman i hela mitt liv så var lite svårt att förstå. Eller så förstod jag bara inte för att jag är blond. Efter bion for jag såklart hem till min kära man ?

Idag klev vi upp tidigt för att isse skulle gadda sig, jag gaddade mig inte utan mötte upp mina kompanjoner på stan. Vi shoppade jävel 



 
Såhär såg vårat bord på Dallas ut...... vi fick äta på golvet. Kom nyss hem, ska fota shoppingen så ni blir glada:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback