hej här uppdaterar jag och lägger in bilder på paret

Hej på er mina kära läsare. Förlåt mig för den dåliga uppdateringen på sandra-bloggen. Jag har märkt att ni är deprimerade och ledsna för detta och det är något jag verkligen ångrar djupt. Men jag har fått ett nytt intresse: en kille. Spenderar inte så mycket tid hemma utan antingen med polare, på jobb eller hos issekillen. Där har jag  tyvärr inte tillgång till min data, förutom nu!!!! har tagit med den hit bra va??

Iallafall så kan ni få lite uppdatering av min dag, så ni vet var ni har mig. Jag hade en jobbig natt, drömde mardröm att isse skulle skjuta mig. Som tur var så var han obeväpnad när vi vaknade så jag insåg att det bara var en dröm. När vi klev upp två timmar senare än när klockan ringde så begav vi oss till Coop Coop Coop Coop Forum (forum) och handla lite. Sen for vi tillbaka till isak och chillade och kysstes i solskenets härliga strålar. Visst lät det romantiskt ? hihi. Sen for han och jobbade och dumpade av mig i hemmet...

Mot kvällskvisten mötte jag upp mina vänninor Emma och William, även kallade "paret med para". Emma å willy jag har några söta bilder på er som jag tänkte visa hihi kolla här:



Så söta och fina jag längtar tills ni får ett barn då ska jag vara gudmor och ta hand om det som det var mitt eget ifall ni råkar ut för en olycka. Men det hoppas jag att ni inte gör för jag är inte redo för barn i dagsläget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback