Have you missed me?

Sorry sorry mina vänner för den dåliga uppdateringen på sandrabloggen. Men igår hade jag fan fullt upp. Jobbade som sagt till 14 sen var jag tvungen att fara hem och sova för att orka leva. När jag vaknade var det bara att hoppa in i duschen och göra sig klar för middag hos Pehrsson med våra föräldrar. Efter en väldigt god måltid körde vi hem till mig för att sätta igång festandet. Det var en korvbröd-fest. Visst säger man så om det är en tjejfest?? Har bara hört korvfest förut.

Jaja sen for vi ut på the veranda, käkade på subbe och sen for jag hem till min kille isak g. Tyvärr fick jag somna ensam men det gick bra för jag lyssnade på hercules musik och sen mot småtimmarna kom han och kröp ner hihi finkillen.

 
Det här var jag igår, jättetight och framförallt hård byxa. Jag hatar byxor och älskar shorts. Shorts är mycket mer frigivande, synd att de blir så kallt om kvällen nu för tiden....................



IDAAG har jag varit på stan och käka med Isse, Emmaw och Erik. Sen var jag med emmap och emmaw i min hall. Om man kan ha jätteroligt i en hall betyder det att man är bästisar ? Nu ligger jag nyduschad i sängen och sär skittrött men ska ändå vara med mina kompisar jag hoppas dom inte svover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback