Har panikångestattacker


Håller på att packa nu, såhär såg min packning ut förra året. Försöker kolla och få lite inspo.

Alltid när jag ska nånstans brukar jag packa typ en vecka i förväg, INTE DAGEN INNAN!!!! Har ingen aning om vad jag ska packa. Jag har fan inga kläder. Jag har köpt kläder hela sommaren men har ändå inga sommarkläder??? Hur fan går det till. Och en ytterligare fråga är ju hur många skor man ska ha med sig. Och hur många bikinis?? Har packat 4 st i skrivande stund. Åhhhh är så jävla nervös inför detta, jag har panik på riktigt. Känns som jag ska svimma. Som tur jävla tur är så ska Hannes skjutsa mig till flygplatsen, annars hade jag dött. Jaja ska fortsätta packa och dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback