Going home

Vill ju egentligen inte åka hem men försöker tänka positivt, finns en del saker jag längtar efter: 1. Isak..... Tror jag håller på spricka av saknaden av killen. Ska inte vara längre än 5 m ifrån honom igen, vare sig han vill eller inte. 2. Köra bil 3. Mammas mat 4. Ett liv utan alkohol. När man startar dagen med en drink har det gått för långt... Nu ligger vi vid poolen och jag håller på dö. Bakfylla och förkylning i sol är inte en bra mix. Ikväll ska vi dricka drinkar. Klockan 12 går flyget och jag längtar för då ska jag sova. Min sömnbrist är också en bidragande faktor till min dåliga fysiska hälsa. Nu måste jag hoppa i poolen igen. Ni får en bild på mig som är livesänd. Visst fan ser jag mer död ut än levande ? Kommer behöva semester efter den här semestern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback