godnattis

Ikväll har jag varit med familjen. Med familjen menar jag mina vänner Emma & Emma. Vi har solat och chillat med varandra. Kom hem för ett tag sen och har bara legat och chillat, hade så jävla många olästa bloginlägg jag var tvungen att kika igenom.

Nu tänkte jag iallafall krypa ner i sängen och se Kardashians innan jag ska sova. De ska bli så jävla skönt, jag älskar att sova. Och jag har turen att jobba kväll imorrn så jag kan sova uuut thank god. Tyvärr har jag oturen att vara utan min kille Isak..... saknar honom sååååååååå

Jag har tyvärr inga bilder att bjuda er på så ni måste tyvärr få några bilder jag tog igårkväll när jag väntade på att Isak skulle komma hem för jag hade absolut ingenting att göra då hans dator var segare än fan och jag var förbannad hihi. Jaja nu är jag jättetrött hej då ?


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback