Coffee is the answer

Hej kompisar. Igår var Sandra-bloggen lite död. Det berodde på att jag först och främst under dagstid var arg och förbannad, jag hade inte anledning utan jag var helt enkelt bara arg och förbannad. Sen var jag och jobbade och sen var jag med min kille Isak med G. Jag tror jag ska skriva en bok om hur fin och bra han är. Den ska heta "Isak - pojkvännen från betlehem"

Iallafall så har jag nyss lämnat honom och sitter hemma och dricker kaffe för att vakna till liv. Jag ska nämligen iväg och jobba tyvärr... som tur är så är de bara till 14 och sen HAR JAG EN LEDIG HELG!! 

 
 
Kaffe är nog svaret på alla livets svåra gåtor. Det är ljuvligt gott, det piggar upp och det sätter igång matsmältningen (det sista är nog det bästa)
 
Jaja vi får höras senare kanske om ni har tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback