BIKBOK shoes

 
Bikbok är så bra såhär års, fast det är typ alla affärer. Fast nu tycker jag det går lite segt och vill att alla affärer ska få in höstkläderna snarast!! Är less på vänta. Fast kanske lika bra då jag är pank pga. resa till annat land. Iallafall så började ju bikbok med skor typ förra året?? eller när de var. Har aldrig köpt ett par men dom här var så fiina. Sko med fransar är så jävla snyggt, bohochic you know. Känns lite natacha peyre och hon är min idol. Jag har rätt många idoler som ni kanske märkt om ni hängt med mig, alla är snygga tjejer med fina kläder. Det är allt som behövs för att man ska räknas som en idol hos mig. Tillbaka till skosnacket: Kängorna var fina och ser ut att vara i en bra modell. Något jag verkligen måste ha är nya kängor.... mina ser ut som skit. Men har ett stort problem och det är att jag aldrig hittar dom perfekta!! Dom måste vara i bra höjd, låga tack annars får jag ben som är 10 dm långa och 50 dm breda. Inte kul. Jaja ska fortsätta jakten tipsa mig om ni vet nå fina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback