Alora

Idag har jag hunnit med mycket. Kört moppe, varit på kåne, solat med emmawi och sen fick vi skjutsa stackars fannygumman på vårdcentralen. Hon ramla med moppen igår och är illa tilltygad den lilla stackaren. På vårdcentralen började jag må illa och kände mig svimfärdig. Detta pga. fannys armbåga då det bokstavligt talat SPRUTADE sårvätska. Jag har blivit så jävla känslig för sår och sånt, mår illa en lång tid och tror fan jag ska dö.

Iallafall så sen for vi på ica kvantum och pantade, köpte lchf-glass hihi mums. Sen käka vi på dallas om nu kom vi nyss hem! Jag är helt slut och ska hoppa in i duschen och sen sätta igång med packningen till magge!!



Här kan ni se några av lillgummans skador... poor little rich girl... ? Ikväll ska vi ha myskväll, se film och jag ska mata henne med ostkrokar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback