tjenatjena

Tjenatjena från mig på kvällskvisten. Har haft en riktigt mysig kväll utan alkohol (tyvärr). Skoja skönt att inte vara bakis imorrn för jag vet inget värre än att vara bakis. Iallafall så började vi vår kväll med att sitta på en häll vid vattnet, lyssna på musik och se solnedgången falla. Visst lät det romantiskt? Det var det inte för mig, men kanske för paren jag var med. P.s. Sitt inte med två par i en solnedgång, man blir deprimerad.

När kylan var på oss för intensivt for vi hem till mig och grillade korv på grillen på altan hehe. Vi kokade även bullens korv på grillen, något jag kan rekommendera.



Rätt fint utsikt eller va säg ni!!!



Nu ska jag antingen städa mitt rum eller se den jävligt kassa filmen pirhana 3D (måste se hur de slutar). Gissa vad som lockar mer? inte städa iallafall. Men först ska jag försöka bli varm med hjälp av fannys superfilt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback