Spännande äventyr med polare

Bild från ikväll, tagen på vitberget. Vi var där och kollade på utsikten och var romantiska med varandra ♥

Ikväll har jag varit ute på äventyr med Emmorna och Sara
. Det har varit väldigt spännande. Nu är jag hemma i min säng, min plan är att lyssna på bert och sen somna in, föralltid. Ja det är sant, jag har bestämt mig för att här och nu somna in. Adjö till vänner och familj, hoppas ni vill komma på min begravning. Fanny du får min teve (farmors gamla) och eve du får min midjehöga kjol med skärp. Nej jag skoja jag ska nog inte somna in, har bara tagit en tablett i form av hostmedicin. Fyfan vad jag är less på hosta alltså!! Det blir alltid värst när man ska sova.. ni vet säkert hur det är mina vänner! 

Imorgon väntar stan och sen grillparty - lovely. Nu väntar Bert på mig, GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback