söndag?? eller är det söndag?? påsken förvirrar mig

Saras bild från igår som tyvärr är den enda jag har att bjuda på!


Gårkvällen var iallafall riktigt nice!! Förfest hos julia då vi firade olivia som fyllt 19! Sen gick vi på mollan och det var funny bunny. Fick hämtning av emmas mami och då for jag hem och åt ägg med räkor på. Det är så en riktigt kväll ser ut för en singelkvinna i 18års-åldern.

Idag vaknade jag och tänkte "oh fuck", kände mig överkörd igen. Men efter vatten och en omelett mådde jag bättre!! For och hämtade my brotha from anotha motha, emmawi. Vi var på utflykt till hamn, vi var livrädda som alltid när vi befinner oss i hamnen. Efter en visit på ica åkte vi hem till våra rätta trakter, USG. Chillade på emmas balkong i solen med redbull och en nice rullad, standard. Sen for vi ut med emmas govovlo, helt stenade. Men allt gick över förväntan! Skoja vi var inte stenade. Jag har ett problem med min blogg och det är att många förstår inte när jag är oseriös, men kan säga att jag för det mesta är oseriös.

Nu har jag precis landat i sängen och vill ha middag men mamma och pappa har polare här så det kommer dröja.... ska se satc iställe tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback