LIVING YOUNG, WILD AND FREE.




Igår blev vi bjuda på grillat hos Samme, tack killar ni är så fina och rara. Maten var underbar och ni lika så. ♥


Var så jävla härligt väder igår ju!! Perfekt med grillparty. Kunde sitta ute i tshirt utan att frysa, så jävla skönt!!! Men så vi festade hos samme tills vi for ut på klubben och festade loss. När det stängde käkade vi på kungs och tog sen en taxi till emil där vi skulle efterpartaja hehe.

Gick hem i natten i trasiga strumpbyxor tills jag snodde emmas cykel för det var jävligt grusigt och gjorde ont i fötterna. (Jag ska cykla tillbaka den till dig emma men inte idag för det är dåligt väder). Men var en jävligt bra kväll faktiskt!!!!! Nu sitter jag och ser Beck. Börjar alltid tänka på sebbe när jag ser beck, saknar dig sebbe och även din katt wilmer. Har städat mitt rum för det såg inte bra ut för 5 öre. Jag känner att detta är jävligt ointressant fakta om mitt liv så jag avrundar nog här, kisses

Kommentarer
Postat av: cooorne

fina soliga vårväder och fint sällskap:*

2012-04-15 @ 13:12:23
URL: http://corneliawidmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback