I ♥ Lappkåtan

Jag när jag mår som bäst, i lappkåtan. ser helt jävla crazy ut


Lappkåtan är en kåta som finns här i närheten. Den här kåtan är ultimat, den har heltäckande vindskydd, lampor, fullt med bänkar och en jättebra grillring. Dessutom finns det ved där som man slipper ta med. Jag har älskat den här kåtan sen barnsben och jag skulle helst vilja vara där varje dag i veckan. Tyvärr så älskar inte polarna kåtan lika mycket som jag.... men ikväll har jag och emma lyckats få med dom dit!!!!!!!!!

Så nu är jag taggad, ska ladda upp med korv sen är jag redo. Just nu sitter jag och ser harry potter och är så jääääävla trött att det är sjukt. Men ska skjutsa fanny och mamsen nu och sen hoppas jag vi åker till kåtan. Hörs seeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback