Godnatthälsningar och dikt till min katt

Nu ska jag och Doris se lite satc för att sedan sova! Har varit så jävla trött ikväll, det är för att jag provat leva livet utan sovmorgon och jag kan säga att det är inget för mig.. Som tur är så har iallafall en liten sovmorgon imorrn.

Doris är på det jävla mysigaste humöret hon kan vara på så jag kommer somna så jävla gott. Älskar när hon är såhär fiin och snäll. Kolla bara på bilden, hon vill hela tiden ha sin tass på mig och känna min närhet. Vi kommer somna tass i tass som alltid:) ♥ Jag ska nu skriva en dikt till dig doris:

"Doris.L första gången jag såg dig var du med din mamma, jag visste med detsamma att hon inte kunde amma. Istället ville jag ta hand om dig, för jag såg att du var en fin liten kattjej. Doris fick du heta och många råttor och ekorrar du leta för att eta. En sak ska du veta, och det här och nu, inte på Kreta. Jag har aldrig känt såhär för ett djur som inte är i en bur, för du är en katt som inte är sur och du är heller inte någon tjur. Du är mysig och snäll, jobbar inte på shell och har inte heller mjäll. Den dagen du dör ska jag be en vapenexportör skicka ett helrör så jag kan supa tills jag också dör. För utan dig vill jag inte leva även om jag skulle få ligga med Di Leva."


Det var allt för mig för ikväll kom gärna tillbaka imorgon till saandral.blogg.se för då är jag här igen, godnatt

P.S Tar gärna emot era tankar kring mitt diktskrivande, vill veta om det är något jag ska satsa på eller inte.



Kommentarer
Postat av: klara

sv; Jaaa du, typ nästan när som helst! säg nån dag som passar dig så ser jag om jag kan, men det borde jag för jag har inga låsta träningar denna vecka :)

2012-04-03 @ 23:29:49
URL: http://klarahe.blogg.se/
Postat av: klara

och nästa vecka (på lovet) så är jag hemma också :)

2012-04-03 @ 23:30:12
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback