Torsdagens outfit

Hello people. Jag har bråttom som fan egentligen!! Men måste ju blogga för er skull. Idag är det torsdag och det är en jättebra dag för det är dagen innan fredag. Jag slutar redan klockan 1 och inte nog med det så är det sista dagen på den här skolveckan, jag är leeeedig imorgon. Efter skolan ska jag ta en sväng om på stan och sen hem och äta mat och sen drar vi till Piteå. Mer om det later!

Här får ni dagens outfit också:) Kör lite gammaldags idag

p.s. jag skoja vi har teater på historian och jag hade en medeltidenklänning och en riddarrustning hemma?!?!:S Det är mamma och pappas dom ska vara med i outsiders som börjar nästa tisdag. Skoja igen dom hade dom på halloween JAG MÅSTE DRA JAG MISSAR BUSSEN HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: emilia

hahahahaha gillar outfiten ;)

2011-09-29 @ 21:21:15
URL: http://sundbergemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback