fakta om mig




Jag äskar att vara i skogen hiihi. Jag är som en svensk pocahontas fast med fult hår. Jag blir ett med skogen och jag känner mig älskad av skogens varelser. Jag tror att jag var något slags hjort-djur i mitt förra liv.


Jag sitter alltid ner i duschen. Så jävla skönt!! Ibland brukar jag ligga i fosterställning men det är oftast om jag haft en hård kväll dagen innan. Min högsta önskan är ett badkar, fyfaaaan så skönt! Har alltid velat ha ett badkar ända sedan jag var ett litet knytte


Jag är typ aldrig rädd. Hur cool tycker ni jag är nu vavava??? Blir typ aldrig rädd av skräckfilm eller mörker och sånt där vanligt shit. Det enda jag är rädd för är typ ormar och jag har mina anledningar kan jag lova er. Jag minns det som det var igår, jag skulle plocka maskrosblad till min kanin när en orm flög förbi mig. Ja den flög men ingen tror på just den detaljen. Iallafall så har jag typ aldrig varit så rädd och det var då jag blev störd och det är därför jag fortfarande är det.


 Jag älskar julen mer än allt annat. Jag älskar allt som har med julen att göra, musiken, julfilmer, jul-lukt, julpynt, julgran, julklappar JA ALLT!!!!!! Och om exakt två månader och 1 dag är det julafton


 Jag är jätteful utan smink:) Men det visste ni nog redan. Därför kan jag inte ha en kille tyvärr
 

Jag kan typ inte se en film, jag blir så jävla rastlös. Isånnafall måste jag alltid göra nånting samtidigt, typ fixa håret, mågla naglarna eller nåt. Kan bara se film just innan jag ska sova, då funkar de:)


Jag blev just kär i en kille som heter Per-Arne. Han är med i arga snickaren på teven just nu och det är den roligaste kille jag sett. Han måste vara utvecklings men han är jättesöt


Jag har aldrig haft hål i en tand. Jag har ärvt mammas starka tänder.


 Jag älskar att vara med familjen. Tycker att min familj är den roligaste familjen någonsin. Love you human-beeings and animals in my family


Jag har typ ätit omelett varje dag i 10 månader. Och jag är inte ett dugg less. Det är ju fan sjukt. Men omelett är det bästa någonsin. Ägg i alla former är det godaste som finns. mmmmm blev sugen på ett ägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback