HALLOWEEN

Halloween närmar sig med stormsteg och den eviga frågan är ju "-vad ska jag klä ut mig till". Som ni vet så är ju hallo enda gången en tjej får klä sig hur slampigt dom vill utan att bli kallad för hora:) Därför är ju ett alternativ att klä sig sexigt och hoppas på att få en kille, typ nåt sånt här:

Eller så kör man på något lite mindre sexigt, typ såhär:

Nackdelarna med dessa är att det kan nog bli aningens varmt på krogen. (Den första dräkten kan nog orsaka svamp i underlivet) Och man får defenitivt ingen kille (speciellt inte i djurskötar-dräkten, gorillan ser ju skithemsk ut). Tänkte visa vad jag varit utklädd till så ni får lite inspiration:)


Ja, vad fan är detta undrar ni nu. Det undrar jag med. Såhär såg jag iallafall ut 2005 fyfan

                     

Jag började redan i tidig ålder att köra på den lite mer slampiga stilen. Här skulle jag föreställa en djävul. Har ni någonsin sett en djävul med spetsleggings kan ni ju ringa. Förövrigt så är jag jävligt glad att trenden med spetsleggings blev kortvarig. Ser ju förjävligt ut. Helvete så ful jag var


Jag och Emma förra året. En Ängel och en djävul. Här var jag ju verkligen utklädd till något jag verkligen inte är. Ängel är ju min raka motsats:)

Kommentarer
Postat av: walle

vi är matrix, utan tvekan

2011-10-17 @ 20:22:11
Postat av: sandra

Okej om du vill vara trinity kan jag vara neo

2011-10-17 @ 20:22:48
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback