stackars jävla alfons åberg

Har duscha nu och det var jättejobbigt. Sen har jag sett nya avsnitten av How i met your mother, har saknat mina kompisar i den serien så himla mycket, skönt att vara återförenade. Nu är klockan redan 11, fattar inte hur alla kvällar denna vecka har kunnat gå så jävla fort?????!?! Tur att jag börjar 12 imorrn iallafall.

Nu ska jag lyssna på min nya ljudbok som jag laddat hem, Alfons Åberg.
                                       
Alfons var min favoritfilm när jag var liten. Gillade snygga killar redan som liten alltså. Men när man tänker efter så är det jävligt synd om Alfons:

• Hans mamma är död
• Hans pappa är dum mot honom hela tiden
• Han har bara en kompis och hon är tjej (bögvarning)
• Alla är dumma mot han
• Hans kusiner hatar honom och mobbar honom direkt dom får chansen
• Alfons får inte ens ta en liten kakjävel när han är hos sin farmor
• Pappan tvingar alfons att hämta en cykelpump i källaren när han vet att det finns spöken där och han vet att alfons är jätterädd och schizofren
• Han är så jävla mobbad och ensam att han måste skaffa sig en låtsaskompis. Som han döper till Mollgan av alla jävla namn (bögvarning igen)
• Han pissar i sängen på natten, dål lyfter pappan upp honom och silar honom i väggen. Har lite dåligt minne just om den här händelsen men kan tänka mig att det var nåt sånt.
• Han har dom fulaste jävla kläderna en unge kan äga, det lyser ju tattare om honom. Inte konstigt att han är mobbad.
• Hans pappa säger hela tiden "akta dig för sågen alfons". Jag tror att det är pappan som står bakom ett hörn och hotar honom med sågen fast det får man inte se.
• Han har fan inget hår på skallen
• Tror inte det är vanlig tobak pappan har i pipan som han ständigt har i munnen....
• Alfons ögonbryn består av tre prickar


Det är fan synd om alfons....... godnatt

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahaahahhahahahaahhaahhahaahah avlider så rolig

2011-10-28 @ 08:11:59
URL: http://rebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback