orofluido

                                                 
Den här oljan fick jag och Fanny av mama i julklapp tror jag det var. Hon gjorde sitt bästa för att bevara sina döttrars hår så hon nån gång i framtiden kan få oss bortgifta. Den funkar faktiskt jättebra och man får lent och fint hår.. eller ja så lent och fint det kan bli när man här världens tunnaste och skandinaviska hår. Nu är denna olja slut och jag börjar fan likna skerne perne. Skerne perne är ett vanligt uttryck i ursviken som också har ett hemligt budskap som jag inte kan berätta, men det betyder alltså skalle pär.

Nu är frågan om jag ska beställa en ny olj-jävel... denna månad måste jag verkligen prioritera perniga då jag kommer vara fattigare än fan själv. Så frågan är ju:  hårolja eller sprit?:)

Den kostar ca. 200kr och den kommande månaden är det ju både novemberlov och hallo vilket kommer betyda ett jävla slösande av pengar.. jag har ett dilemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback