måndag

Hej på er little animals.

Har suttit med den där jääävla fucking jävla hemtentan!!!!! Börjar iallafall se ljuset i tunneln, det är typ det sämsta jag skrivit men bara helvetet blir klart nångång.. Nu tänkte jag gå ut på promenad med lillsnippan och sen spela nya THE SIMS DJURLIV!!!!! Fanny har suttit som en besatt parasit och spelat hela helgen och nu måste jag också få prova hihi.

Annars så hade jag besöksrekord med typ 100personer mer än vanligt, you gotta love me alltså! Love you to everybody. Och sen var det någon som ville att jag skulle ha frågestund, det känns som ingen kommer fråga nåt för jag får ju aldrig kommentarer och om nån frågar nåt så är det väll typ, varför är du ful? Och såna frågor kan jag inte svara på då det är generna som gör sitt och jag har ingenting att säga till om. Nej okej jag kanske ha en frågestund om ni är snälla me mej


Såhär känner jag mig just nu. *depressed*. Vet inte varför jag är deprimerad idag, jag är bara det och de är inge kul. Ni kan gärna lämna en fin kommentar så jag blir glad

Kommentarer
Postat av: Mor

Det syns tydligt att du längtar efter mamma på bilden. Säkert därför du är deppad nu också. Jag är hemma på en halvtimme :)

2011-10-24 @ 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback