funderar på självmord

Tjena. Sitter i köket och är lite emotionell och självmordsbenägen. Idag på filosofion satt jag och skrev på den där jääävla hemtentan och vad tror ni händer? Jag gör samma jävla fel igen och ingenting sparas. Funderade starkt på att dränka mig i skoltoan, gud hatar ju mig endå och då har jag inget att leva för. Men toan kändes äcklig så nu sitter jag hemma och funderar på alternativa självmordsförsök:

1. Sprit + piller. Men tvivlar starkt på att det finns några starka piller i detta hus (men man vet ju aldrig) och dessutom är spritskåpet låst.... Förut när var liten var det godis mamma och pappa fick låsa in och det var godis som gick åt i mängder och godis som aldrig gick att spara. Nu har jag bytt ut godiset till sprit. Lite mer effekt med sprit faktiskt måste jag erkänna.

2. Ett annat alternativ är att hoppa från berget som finns bakom våran gård. Det är ju en liten risk med detta för om jag blir förlamad istället för att dö kommer jag fortfarande vara jävligt självmordsbenägen man kan inte genomföra ett självmord pga mitt handikapp. Och dödshjälp är ju tyvärr inget alternativ i Sverige.

3. Slutligen finns ju också hängning. Då måste jag först och främst ha en krok någonstans, det har jag inte. NEJ VA FAN!!! GISSA VAD JAG JUST SÅG???? Det är en krok i taket här i köket??? Va fan?? Ännu ett tecken från gud.  Den killen gillar inte mig alltså.... Men har jag iallafall inte något starkt och hållbart rep... och frågan är ju  om det blir för högt upp  om jag står på diskbänken och istället för att strypas kommer huvudet slitas lös. Det går nog inte för mamma gillar inte när jag skräpar ner

Så jag har nog inte så mycket till val än att göra ytterligare ett försök med filosofitentan. Jag bjuder er på en filosofisk bild, titta och spy

                         


Kommentarer
Postat av: Pontus

Själva tanken med hängning är inte att man skall strypas utan att nacken ska knäckas så att det blir en snabb och smärtfri död'



Mvh

2011-10-22 @ 17:35:00
Postat av: sandra

oj här har vi nån som var påläst inom ämnet... uppsök psykolog

2011-10-23 @ 21:57:05
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback