Doris, min tro hopp och kärlek




Jag kom nyss hem och vem tror ni jag hittar på mitt rum? Min älskade Doris såklart!!!! Hon är lik sig på bilderna men jag är lite mer olik mig. Hade min värsta fjortisperiod någonsin. Kolla ba ögonfransarna och brynen.... Och håret. Tuperat, fult och med diadem på, min favoritfrisör förut.... Men Doris var då lika vacker som nu. Ska bli så himla mysigt att sova med lilltjejen. (Nog för att hon kommer väcka mig kl 4 men det är sånt man får ta om man vill sova med den lilla gråa mysproppen) Älskar henne mest av allt i världen hihi

Har iallafallt hängt med min vapendragare Emma ikväll. Vi har varit på Willys och hängt i urs hihi. Nu ligger jag i sängen och two and a half men season 5 swesub har just laddat klart! Så ska några avsnitt nu och njuta av min låånga sovmorgon imorrn! Nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback