den där jäääävla hemtentan

Har suttit vid datorn i ett X antal timmar. Men jag är så jäva dålig på plugga, gör hela tiden andra saker!! Nu har jag iallfall gjort klart fråga 2 och jag har alltså skrivit 4 A4 på datorn. Inte okej hemtenta. Har 4 frågor kvar innan jag är klar med den här jäääävla uppgiften. Nu orkar jag inte sitta här en jävla minut till så jag ska he mig ut på promenad med hunden. Ska bli så jävla skönt att få röra mig. Har suttit i samma position alldeles för jäävla länge!!! Sen ska jag ta mig en lååång och skön dusch. Hoooj



På gatan där jag boooooor. Nu ska jag spraya borrarna med nässpray. Håller typ på bli helt jävla lila i ansiktet pga. syrebrist. KAN INTE ANDAS!! håller på bli så jävla förkyld

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA TAACK!!! Förstod nästan att jag skulle vinna.. vad vann jag då? :D

2011-10-20 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback