Bilder från förfesten (det enda jag minns av kvällen)


Brudarna är taggade. Framförallt Emma W som har vinet i högsta hugg


Tjejerna tittar på en snygg kille. Bara eve som lyckades titta in i kameran


Bordet är laddat och redo. Det är även laddat under bordet. På bordet har ni allt ni behöver för en lyckad förfest. Några värmeljus, chips, nötter, alkohol utav helvete, redbull (kan orsaka enorma minnesluckor om ni inte blandar med måtta) och gringos (cigg) i sinne. Även en röd samsung som ni ser i vänstra hörnet kan vara bra att ha om ni vill sms en snygg kille. Den röda samsugen är min nuvarande mobil. Hate it:) Och till er minderåriga läsare - drick inte alkohol


Tre tjejer på toan, en med handbojor. ← Tjejerna kände sig säkrast om jag var fastlåst


Blev för full så snuten tog mig.... förbannat också.. ACAB!!! ALL COPS ARE BASTARDS!!!


Cornelia försökte ragga på mig, jag blev förskräckt. Då började Cornelias tisse läka


Sen försökte Corne ragga på Sara istället. Sara var inte intresserad. Jag började ångra mig och ville ragga på cornelia men hon hade bara ögonen för sara... fan å


Emma & Emma, utee och RÖÖKER hihii :P :P


Jag ville ta en fanbild med rökarna :P


Klockan är 15:18. Emma däckade


Emma vaknade igen och vi kunde ta en fin bild på oss:) Förutom att den inte var fin och jag ser besatt ut


Jag och Cornelia blev äntligen ihop ♥ Love you and I want to be the mother of your child


Cornelia och Sara...... dom lekte..... sälar.. :S

De var allt för den här gången. Hoppas ni njuter av att få se bilderna (inte bokstavligt talat). Och hoppas ni är jävligt nöjda för att det var nåt helvete med kamerajäveln så jag var tvungen att lägga in 1500 bilder på datorn för att få dom här bilderna.... det tog typ 28 timmar:)

Kommentarer
Postat av: klara

hade inte du tappat bort din väska med kameran och allt i? eller har jag drömt det.. :S

2011-10-31 @ 22:46:27
URL: http://klarahe.blogg.se/
Postat av: corneeee

klockrent sassa!!!!!!!!

2011-11-01 @ 00:43:50
URL: http://corneliawidmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback