älskar mascara

Alltså vad hade livet varit utan mascara? Helt seriöst? Jag hade nog inte velat leva utan mascara. Här kan ni se skillanden på med och utan mascara. Jag är ju ett ljus-barn vilket innebär att man har ljusa ögonfransar och ljusa ögonbryn, ett fult barn helt enkelt. Som tur är finns ju mascara och gör livet lite lättare att leva


Fyfan vad äckligt det såg ut. Jag har ögon-fobi. Det värsta jag vet är när nån är röd i ögat eller har ett skräp och säger "KOLLA OM JAG HAR ETT SKRÄP" och sen tåras det i ögat och blir rött. Eller när dom ska operera ett öga på teven och sen får man se hur dom sätter fast ögat i typ en ställning. JAG DÖR VARJE GÅNG. Fyfan jag får rysningar när jag skriver det här. Hatar hatar hatar ögon.

Iallafall så  använder jag den här mascaran:


Jag tycker den är jättebra och älskar den mer än the sims 3. Fast jag har fan inte provat så många mascaror.... men den här då lätt bäst av alla jag provt. Den rosa är också bra, vet inte vad fan det är för skillnad på dom.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den rosa borsten är hårdare därför får man lite mer volym. Ser dock inte varför du skulle behöva det :)

2011-10-31 @ 19:04:25
Postat av: Anonym

Du målar dina ögonfransar jettefint<3

2011-10-31 @ 19:12:51
URL: http://hiiind.blogg.se/
Postat av: Frida

Så sjukt långa och fina ögonfransar!!!

2011-10-31 @ 20:26:56
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/
Postat av: riktiga hind

Det där har inte jag skrivit...

men du har fina fransar ändå!:)

2011-11-01 @ 08:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback