18:44

ÄNTLIGEN klar med dagens skoljobb. Tog lite längre tid en väntat för jag tog sims-paus. Det går inge bra för mig i sims för min familj som jag jobbat så jävla mycket på är typ förstörd. Man kan inte klicka på simmarna. Hatar sims för det laggar alltid jävel och förstör familjerna man lyckas med. Men snart kommer ju nya sims med djur ut och då ska jag bli sims-spelande på heltid:) Inge mer skola eller fest, det är bara sims som gäller!

Nu ska jag och bränna mig i solariet som belöning för att jag varit så duktig och pluggat hela veckan! Sen ska jag ut på promenix med vovven också så vi hörs ikväll hugs and kisses ♥


"My little love" eller som hon ibland kallas, "my little hate" sorry girl

Kommentarer
Postat av: fanny

ånej, vill inte ha dig på mitt rum hela dagarna

2011-10-12 @ 21:41:19
URL: http://faannnylindahl.blogg.se/
Postat av: sandra

det vill du visst gumman

2011-10-13 @ 07:06:39
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback