17:09

Hello my lovely readers. Skoldagen var då inte jobbig. Två lektioner, läste ett papper på ena och på den andra såg vi film och slutade redan 12.30. Sen blev det en snabb visit på stan med lilla skorven (eve). När jag kom hem åt jag chicken kebab och planerade en härlig promenad i solskenet. Tänkte bara "vila ett litet tag" i soffan. Ni kan ju gissa hur det slutade? Sov i två timmar och när jag nyss vaknade är det ju fan mulet och jävligt...

Ska nog vänta ett tag och sen ta med ponnyn på promenad så hon blir glad och vill pussas:)




Love to you kittycat ♥

Kommentarer
Postat av: klara

Hahahah jaa gud ;)

älskar din blogg sandra!!!! din blogg är den enda bloggen jag någonsin har skrattat åt. har tipsat mina vänner också ;)

2011-10-17 @ 17:24:00
URL: http://klarahe.blogg.se/
Postat av: evsan

love u tooo ♥

2011-10-17 @ 19:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback