natti from me and Ryan

hEJ på kvällskvisten. Har nyss kommit hem och ligger i sängen och leker isbit. FFYFAAAN vad kallt det är nu för tiden.... kan inte leva i det här landet. Men det är ett bra land för vi har väldigt bra välfärd och demokrati är ju kul i ett land det har jag lärt mig av läraren Thomas.

Ikväll har vi som sagt varit på bio, vi såg crazy stupid love som jag hört skulle suga men den var faktiskt ganska så bra. Och sen raggade vi lite och jag fick äntligen en kille:D Han är jättesnygg och han var faktiskt med i filmen vi såg hihi vilket sammanträffande

Här är han, ett riktigt kap va?? Så just nu ligger vi i sängen och ska snart se 2,5 män och sen somna sött:D Ska bli så himla mysigt att få sova med en riktig man som kan värma mig hihii. Snart ska vi ändra relationsstatus på facebook för det är då man är ihop på riktigt. Sen hoppas jag att han friar till mig snart så vi kan gifta oss inom en snart framtid. Då får jag även en del av hans pengar och han har du ju rätt bra ekonomiskt om man säger så. Älskar dig Ryan, love from your Sandra ♥

Godnatt ses imorgon sötnosar

Kommentarer
Postat av: Evve

Heej!

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?

Klicka in här och skriv "Jag är med" : http://evvesliv.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-2.html#comment

Obs! Du har större chans att vinna om du länkar tävlingen eller följer mig via blogovin!

Kramizar Evve!

2011-10-22 @ 11:25:07
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback