Stardoll och tyska edward

Det hände nyss en jätterolig grej i mitt liv. Jag har ju tjatat om detta men jag har ju sett alla twilight-filmer, ser vampyrer suger nu och ska på bio imorrn och se breaking dawn. Jag tror det är någon i Tyskland som vet allt detta om mig. För nyss när jag var inne på stardoll kom en tysk-edward fram från ingenstans. Kul va?


Här är min doll och tyska edward. Någon som kan tyska som vet vad han vill mig??

Och snälla snälla kan ni bli medlem på stardoll!!!!!!!!!!!! Jag känner mig så jävla ensam och mobbad på stardoll. Alla har kompisar där och dom har jätteroligt och är med varandra på partyn, men jag är helt ensam. Så snälla bli medlem, jag heter: sandralindahl. Lätt att komma ihåg så nu har ni ingen ursäkt

Har på mig min nya svarta päls från miss sixty, en metallickjol och en svart busiter med dragkedja. Älskar stardollf för dom har alltid snygga fashion kläder och kopior på massa snygga märkesgrejer!! Jättebra hemsida om man är shopaholic och fattig som jag

Kommentarer
Postat av: Mor

Han säger: ”Hej jag heter Edward. Du ser ensam ut trots din extremt korta kjol. Du kanske vill följa med till min Club. Du kommer att ha den kortaste kjolen och de högsta klackarna vilket betyder att du kommer att bli bjuden på en massa drinkar. Hänger du med?”

2011-11-14 @ 16:30:28
Postat av: sandra

Jahaaaaaa är de det han säger! Då ska jag följa han till cluben nu! Visste inte att du var så bra på tyska mamma:)

2011-11-14 @ 16:33:10
URL: http://saandral.blogg.se/
Postat av: AHAHAHAH lisa

Han vill att du ska följa på klubben för du kommer få en present. klicka här



typ så står det

/ lisa som hade mvg i klass 9b

2011-11-15 @ 00:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback