städkelinga

Har duschat i hopp om att bli en fräsch tjej dagen i ära. Har även städat mitt rum, dammsugit, dammtorkat och nu har jag gjort det jättemysigt och tänt massa ljus.

Tänt ljus visst blev det mysigt och fint???:) Söt katt på teven också. Lite konstig vinkel kan man tycka men jag satt på golvet hehe

Oj här såg man inte ens ljusen, dom lös väldigt mycket. Kan ni hitta mig på bilden??:)

Doris tycker också att det blev väldigt mysigt med alla ljusen och den dammfria miljön så hon passar på att ta sig en skön liten tupplur.

Här i sängen är det också mysigt. Lampan lös då som fan på bilden. När jag flyttade på den där lampan för att jag skulle dammtorka låg det typ 25 döda flugor där inne. FYFAAAAAN höll på spy

Här är min klädhäst, hehhehe men ser den inte ens för jag har hängt och slängt kläderna lite här och där. Men ovanför hänger min vackra ljuslykta som är ett hjärta och jättemysig är den

Jag, nöjd efter dagens arbete. Och jag vet att jag kanske inte har den snyggaste tapeten, den är rosa med en ros-bård (stavas de så?? hatar det ordet och jag hatar bård också, det är ksitfult) från rusta (såklart). Skulle jävligt gärna vilja göra om men tyvärr så föddes jag i en fattig familj. Därför ska jag försöka gifta in mig i ett rikt släkte. Från något tråkigt till något roligt - solariet har verkligen gjort resultat, fyfan älskar solarium.

Nu ska jag fortsätta vara en duktig dotter och familjemedlem och ta ut hunden på en promenad i pissvädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback