hate life

Jag tog mig till skolan, även om jag var nära döden några gånger. Sandra + bil + snö = livsfara. På skolan lyssnade jag på två redovisningar sen slutade jag. Nu har jag nyss lyckats laddat hem en julkalender OCH lyckats bränna ut den, jag är så jävla bra. Tyvärr så verkar julkalendern vara pinsamt dålig, den har några år på nacken hehe.

Nu ska jag göra samhällsredovisning och sen plugga historia. Hatar mitt liv. Egentligen vill jag bara chilla i soffan och äta cocostoppar... men nej, den medföljande ångesten förstör mitt psyke. Istället ska jag plugga och vara stplt över mig själv. Hej  då

                    
Det här är jag i veckan.. har så jäkla mycket plugg..............


Kommentarer
Postat av: Vendela

vad heter gymn. som du går i ? (:

2011-11-28 @ 15:46:33
Postat av: sandra

Går spectrum skapande och kommuniktaion på anderstorpskolan, det suger

2011-11-29 @ 19:25:00
URL: http://saandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback