godmorgon


Har sovit med lilla kissen i mer än 2 timmar och det va så jävla skönt.
I bilen på väg hem (har privatchaffis, emmawi) så kände jag att det var nära slutet. Huvudet var som en ballong och ögonlocken var tunga som bli. Nattbio ska jag då inte göra om ikväll iallafall men gärna i framtiden:)

Nu har jag nyss ätit middag och de va fan gott, åt biff. Nu ska jag duscha yeeeey!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mitt hår är så jävla fucking äckligt och fett så det ska bli like a dream come true att tvätta det. Också ska det bli så varmt och skönt, jag fryser för det är så jäävla kallt i mitt rum! Det drar som fan från fönstrena, pappa du måste fixa. Ikväll vet jag ej vad som händer i det här lilla samhället, jag vet bara en sak, DET ÄR FF!! FÖRÄLDRAFRITT!!! Det är inte ofta det händer men när det väl gör det är jag lycklig

Nu längtar jag för mycket efter duschen puspsuss

Kommentarer
Postat av: Mor

Du får inte skriva när det är FF. Det är farligt. Det kan komma ett gäng med tatuerade kriminella bikers som tvingar i dig alkohol och förstör vårt hus och all möjligt otäckt!

2011-11-16 @ 22:35:33
Postat av: Sebbe

fin katt

2011-11-17 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback