DESPERATE HOUSEWIVES


Har varit ute på promenad med jobbigaste djuret i världshistorian, min hund Ebba. Hon stannar varenda jävla sekund för att lukta eller typ låtsas pissa. Blir så jävla arg. Sen har jag duschat så jag blir lite fräsch så jag kan ragga på Sebbe i klassen imorgon.

Annars borde jag ha tränat på kuk-talet men istället har jag sett desperate housewives. Missade förra veckans så har laddat hem det och sett det + dagens. Fan va de e bra. Nu ska jag se sons. La mig skittidigt för imorgon ska jag upp före tuppen, men kan inte sova den här tiden. Lovet har vänt på min dygnsrytm helt och hållet. Nu orkar jag inte skriva mer för jag ligger skitkonstigt och varje gång jag trycker på en tangent går axeln ur led. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ladda ner avsnitt 6 och 7 av desperate också :) Eftersom det var det femte avsnittet som sändes igår på tv. Hehe.

2011-11-09 @ 08:11:36
Postat av: sandra

jo tack jag vet, är ett sant piratebay-fan=)

2011-11-09 @ 16:17:18
URL: http://saandral.blogg.se/
Postat av: S

hahaha, älskar att läsa dina texter.. [:

2011-11-09 @ 16:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback