11-11-11

Hej allihopa! Förstår att ni saknat mig idag, fick en kommentar av en rädd läsare som trodde att det hänt mig något, men jag är helt oskadd! Blev bara lite stressigt på morgonen hehe, därför jag ej uppdaterat. Idag började dagen med att jag tog bussen till stan, följde mamma och handla, for till skolan för att ha ett betygssamtal och sen drog jag till stan med evan och strosade runt ett tag. Nu har jag nyss kommit hem och ska laga en god middag



Såhär har jag sett ut idag. Har min favorittröja som jag väldigt ofta glömmer bort. Älskar alla tröjor som är tajta över pattarna och sen går dom utåt, om ni fattar? Dom är så fina och söta, vill ha alla.

Nu ska jag laga mat tjingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback